catiosha

Brist pa bra rubriker.....>/

Ikvall ska man undersoka stampuben dar alla ibm:are tydligen brukar hanga pa fredagarna. Har faktiskt aldrig varit dar forut, tankte ga dit med en finsk tjej. Far se hur det ar, om det ar nagot kul. Folk blir nog chockade om dom far se mig dar,  har val inte gjort mig kand som nagon party-manniska=)


Idag sa fick jag riktigt manga mail att svara pa, det kandes faktiskt valdigt kul. Det var en kul kontrast jamfort med gardagens hemskt trakiga dag, da jag fick svarat pa ett mail pa ca 8 timmar. Forhoppningsvis sa kanske jag far tilldelat mig lite fler emails i fortsattningen...Fast jag driver nog alla till vanvett, for jag fragar om allt mojligt. Men jag fick lost ett problem ialla fall, det var en kvinna som hade problem med nagot och holl pa och maila och grejer, fast vi fattade aldrig riktigt varfor hon hade problem, for allt sag normalt ut fran varan sidan. Sen visade sig det vara ett pyttelitet fel. Men det blev lost ialla fall. Men jag  blev valdigt farshinerad over hur en sadan liten grej kunde bli ett sadant stor grej. Men det var inte mitt fel ialla fall, vilket kandes skont.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Du får väl ha Party Party Party! som rubrik så kanske folk tror att du är en partymänniska. ;-) Du får berätta om det var trevligt. Kanske bjuda mig dit när jag kommer och hälsar på.



Finns det ingen vitaminburk med alla vitaminer i. Kan tycka att det är bra när man varit krasslig ett tag.