catiosha

Inget internet....Igen!!

Nu nar man antligen lyckats ga och skaffa internet, sa ar det hyresvard som pa nagot satt lyckades paja boxen nar han drog ut den. Sa nu ar man utan internet ett par dagar. Men det ska vara en ny box pa vag, sa har man lite tur, sa kanske man lyckas komma igang imorgon eller nagot, eller kanske pa mandag...Det aterstar att se! Bara sa att alla vet vart jag tog vagen!!

Men lite bilder lyckades jag fa upp har pa bloggen, ialla fall, sa det ni kanske kan halla er lugna en liten stund ialila fall=) Nu far jag nastan seriost borja ga ut och fota igen, om man man ska fortsatta ha internet hemma. Nu kan man inte skylla pa att man inte har internet hemma...*haha*

Igar sa snoade lite igen har i Skottland, fast inne i centrala Greenock sag det bara ut som valdigt mycket frost ungefar. Vid jobbet var det nagot mer sno, aven om det inte heller var speciellt mycket. Men det sag riktigt juligt ut nar jag kom till jobbet imorse.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lena
skriven :

Typiskt! Vi får hålla tummarna för att du får internet snart.