catiosha

Lite snö....och lite strul...

Idag har det snöat lite till och från här i Greenock. Fast snön hann smälta bort i uppehållen. Fast när det snöade, så yrde snön, såg det ut som. Tyckte lite synd om dom stackars fåren som gick och betade i snöovädret på branten vid jobbet.

Höll på få fnatt idag alltså, det är någon kund som jag har försökt hjälpa i två veckor med  en grej, som är jätteenkel för honom att göra, men som han fullständigt har vägrat att fatta hur man ska göra. Sen i fredags så bestämde jag mig för att jag hade fått nog och gjorde det åt honom, i tron på att jag skulle få slippa honom sedan. Men nej då, gissa vem som återkom med i princip samma problem. Fast denna gången ska han banne mig lära sig själv. Men man blir bara vansinnig på vissa människor ibland.

Sen blev jag inte på bättre humör när jag kom hem och upptäckte att sladden till datorn inte ville funka. Det kom liksom ingen ström....Typ ramaskri.  Här har man gått och äntligen fått internet, så pajar datorn. Men till slut så fick jag lirkat lite med sladden, så att jag fick lite ström till datorn. Får se hur länge det funkar....Känner mig lite nervös dock! Jag hoppas att jag klarar mig med den här datorn tills jag får den andra datorn och hinner föra över allt jag har på den här datorn, innan den lägger av. Får hålla tummarna!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: