catiosha

Äntligen....

......Lite fint väder här i Greenock. Känns skönt, med tanke på att det bara har varit mörkt, grått och regnigt sedan jag kom hit. Lite jobbigt har det känts, man har ju velat kunna vara ute och turista lite. Men idag så har det varit lite finare väder ute, det kändes till och med lite varmt ute. Det var trevligt. Lyckades ta lite bilder på den fina floden som rinner genom staden....Alla ni som läser, spyr väl galla över den här förbannade floden vid det här laget. Borde verkligen hitta nya objekt att ta kort på=P 

Men helgen är snart här, då kanske jag har chansen att gå ut gå på upptäcksfärd. Men dom säger att det ska bli kallare frammåt helgen här, vilket inte känns kul, men det återstår att se. Fast ibland så är det bättre när det är riktigt kallt, då brukar det kunna vara fint väder ute. Känns som jag skulle behöva ha lite sol som piggar upp mig lite.

Har skaffat mig en liten karta över Greenock, så nu kanske jag bara går lite vilse....jämfört med mycket vilse som är normen för mig=)

Jaja.....Sånt är livet!!

Hejs svejs på er därhemma!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: