catiosha

Trott......

Nu kommer jag hem den 24 december for att fira jul....Hoppas att jag inte kommer att vara alltfor borta da jag ar hemma. Kanns som jag ar helt slut, sa fort jag kommer hem fran jobbet, vet inte riktigt vad det ar. Har fortfarande traning pa jobbet och dom bara haller info over mig, kanns det som. Kanns som man inte riktigt har tid att tanka  eller ta det lugnt. Kanns som man bara dackar nar man kommer hem, for hjarnan ar helt slut. Jag har en vecka kvar av traningen, innan "allvaret" borjar, hoppas att det blir lite battre da, att ma n kan ta det lugnt. Kanns nastan lite meningslost med en del info som dom ger en. Gjorde ett prov igar och fragade 2 personer om en forkortning som jag hade skrivit ner, men glomt av vad det betydde. Visade sig att ingen av dom hade den blekaste aning om vad det var for nagot typ.....Sa varfor ska jag kunna det typ? Men ialla fall....kanns som jag vill satta igang med jobbet pa riktigt, sa att man kan faktiskt kan borja lara sig pa riktigt. Det ar bra att dom lar en navigation osv, for det ar val vad mitt jobb gar ut pa, att kunna navigera och hitta information till kunderna. Men det kanns anda svart att verkligen ta till sig allt, forrans man verkligen sitter dar och verkligen far jobba pa r iktigt med att hitta allt.

Fick mitt brittiska "personnummer" idag med posten. Det gick otroligt snabbt, maste jag saga. Var ju pa intervju for nagon vecka sedan bara, men det ar bara tacka o ta emot. Desto battre for mig att jag fick det sa snabbt, nu ska dom bara skicka ut sjalva kortet ocksa. Fick bara sjalva numret idag med posten, sa att jag ska kunna ge det till min arbetsgivare...Det ar ju for att jag ska fa ratt beskattning och fa dom ratta sociala formanerna.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lena
skriven :

Blir väl skönt att komma från jobbet några dagar? Kanske känns lättare när du åker tillbaks?

2 Lena
skriven :

Har du fått köpt ngn fruitcake ännu? Finns det inte sån indränkt med cognac eller nåt?